#Y UP10TION - So, Dangerous

VIXX
Na sam początek, chciałabym Was powiadomić, iż w poście organizacyjnym pisałam, że recenzować będę wszystko, więc dzisiaj przyszła pora na typowo krótką analizę teledysku, który ostatnio UP10TION wydali (a raczej ich wytwórnia ;P). Osobiście jestem bardzo zainteresowana kulturą Azji, jak i również słucham tamtejszej muzyki, dlatego analizy koreańskich music videos będą przeważać w tej kategorii. Mam nadzieję, że nikomu nie będzie to przeszkadzać i zaczynamy!

Muzyka

Byłam bardzo ciekawa debiutu chłopaków (nie będę tłumaczyła, co to debut czy comeback), ponieważ teraz wiele zespołów zostaje stworzonych poprzez różne reality/survival programs, przez co chłopaki również przeszli. Nota bene, ten program można oglądnąć na Youtube, więc osoby ciekawskie, takie jak ja, gorąco zachęcam. Dlaczego odnoszę się to tego, że byłam ciekawa? Na tumblrze znalazłam wiele fancamów z ich pierwszego występu przez publicznością i po ich zobaczeniu, utwór strasznie nie przypadł mi do gustu. Myślałam, że jest to najgorszy debiut w tym roku, a w końcu nakręciłam się na nich. Mogłam tak po prostu ich sobie odpuścić, ale powiedziałam nie! Muszę zobaczyć jak on będzie wyglądał z teledyskiem i powiem Wam, że się wkręciłam, gdyż od wypuszczenia So, Dangerous, cały czas praktycznie jej słucham. Bardzo podobają mi się w niej rapy i głos Khuna, Wooshina oraz Hwanhee, który śpiewa niecały refren . Natomiast nieco nie zachwyciłam się rozpoczęciem.

Teledysk

Teledysk jest bardzo dobry. Chciałabym dać mu (napisać) jakąś wyższą ocenę, na przykład piątkę z plusem, szóstkę lub w ogóle dziesiątkę, jednakże dużo rzeczy dzieje się w jednej sekundzie i nie można na początku się połapać. Z drugiej strony, daję temu MV ocenę dziewięć, bo po zobaczeniu go kilka razy więcej, po prostu zaczyna się podobać i rozumiesz dlaczego wytwórnia wykonała go w taki, a nie inny sposób. Stopień mi się tu waha, ale podoba mi się!
Hwanhee | Aby poprawnie się wyświetliło, otwórz w nowej karcie :)

Choreografia

Choreografia, tak samo jak reszta, bardzo mi się podoba, a nawet mnie zachwyciła! Właściwie UP10TION, to braterska grupa TEEN TOP, więc należało spodziewać się świetnego układu tanecznego i nie zawiodłam się.  TOP MEDIA nie dało chłopakom dużego pola do popisu w teledysku, jednakże tutaj nie o to chodzi. Są urywki choreografii, które wzbudzają w nas zaciekawienie, więc i z nim oglądamy ich występy na żywo. Podoba mi się taki "śmieszny" moment, kiedy jest nananananana, a oni tak wymachują rękami xd (Przepraszam za to "xd", ale musiałam)

Podsumowanie

Odkąd dowiedziałam się o debiucie UP10TION, nie mogłam się doczekać, aż TOP MEDIA udostępni dla nas jakiekolwiek informacje na temat członków lub po prostu zdjęcia teaserowe. Czekałam z niecierpliwością, gdy w końcu się doczekałam i mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona jako fan. Nie spodziewałam się takiego zachwytu z mojej strony, ponieważ tak jak wspominałam, początkowo nie bardzo mi się spodobało. Każdy z chłopaków, to taki cinnamon roll, więc zdziwiłam się troszeczkę, gdy w piosence można usłyszeć słowa typu Girl you're so damn sexy. Powracając, to piosenka jest jedną z takich, które wpadają w ucho, więc czego chcieć więcej?
UP10TION

6 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja! Nigdy nie słyszałam o tego typu muzyce, ale zachęciłaś mnie, więc na pewno to sobie ogarnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się do tego przyczynić :P

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym zespole :D Jednak co do muzyki to wolę słuchać Bring Me The Horizon ^^ ♥

    Pozdrawiam, Lucy z Cmentarza zapomianych książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BMTH również bardzo lubię, jednak k-pop jest już w moim serduszku od pięciu lat i jak na razie, to nie zamierza się zmienić ;P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Kontakt z kpopem mam przynajmniej raz w miesiącu, bo moja przyjaciółka bardzo się tym wszystkich interesuje :D Także zawsze jak się widzimy to temat schodzi na tę muzykę, haha :)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że to świetnie, bo takie zróżnicowanie poglądów, czy muzyki, to naprawdę daje wiele tematów do rozmowy! Większość moich znajomych także interesuje się k-popem i w sumie nie wyobrażam sobie jak teraz miałabym przestać tego słuchać (wkręciłam nawet moją kuzynkę!).
      Pozdrawiam!

      Usuń

• Jeżeli chcesz zaproponować jakąś recenzję, napisz w komentarzu. Natomiast, jeśli chcesz przesłać swoją recenzją, wyślij ją na mój email.

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich recenzjach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.

Copyright © 2014 Papierowe Recenzje , Blogger