Let's start with Paper Reviews!

Cześć! Siemson! Siemanko!
W moim piętnastoletnim życiu, przeczytałam wiele książek, widziałam troszeńkę seriali i trochę więcej filmów. Choć może się wydawać, że moja osoba jest za młoda na prowadzenie tego typu bloga, to może się mylicie lub macie rację, tego się przekonamy. Papierowe Recenzje to blog, który powstał bardzo spontanicznie, ponieważ nawet nie wiem kiedy przyszedł mi na niego pomysł. Zdaję sobie z tego sprawę, iż jest milion pięćset sto dziewięćset tego typu blogów, jednakże postanowiłam, iż podzielę się z kimś moimi zażaleniami na temat danej książki czy filmu, lub po prostu napiszę to, co mi się podobało. Jestem osobą zmienną i mój gust również się zmienia, dlatego mam nadzieję, że to zróżnicowanie się spodoba. Na początek troszkę spraw organizacyjnych.
  • Posty będą pojawiać się prawdopodobnie raz na tydzień, jednakże jestem człowiekiem i czasami publikacja się przesunie.
  • Recenzować będę wszystko. Od filmów, przez książki i filmy na youtubie, po fanfictions, które sami piszecie. Również jeżeli piszecie ff na blogach, to będę oceniała ich wygląd, bo najważniejsza jest przejrzystość!
  • Również, jeżeli będziecie mieć na to ochotę, to będę recenzowała Wasze prace graficzne
Na Papierowych Recenzjach pojawi się kilka serii, które na pewno będę starała się ciągnąć w nieskończoność. Poniżej możecie zobaczyć parę z nich.
  • Koniec z nami - zazwyczaj niezbyt miła recenzja, w której próbuję będę uzasadniała, dlaczego tego (książka, serial, film, aktor, etc) nie lubię
  • #PK, czyli perły kinowe - ulubieńcy kinowi
  • #SP, czyli serialowe perły - ulubieńcy serialowi
  • #KP, czyli książkowe perły- książkowi ulubieńcy
  • #A - całkowita analiza, czyli normalna recenzja na dany temat.
Mam nadzieję, że blog spodoba Wam się w pełnej okazałości, kiedy zacznę już publikować posty. Następną notkę wyczuwam na jutro lub dopiero przyszły tydzień i prawdopodobnie będzie to recenzja książki.
Witam na Papierowych Recenzjach!
® Moja osoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• Jeżeli chcesz zaproponować jakąś recenzję, napisz w komentarzu. Natomiast, jeśli chcesz przesłać swoją recenzją, wyślij ją na mój email.

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich recenzjach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.

Copyright © 2014 Papierowe Recenzje , Blogger