Be Room Cliff BOOK TAG

f(x)
Właściwie to nie zostałam nominowana do tego TAGu, jednakże sam pomysł bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam, że wykonam taką zabawę blogerską. Chciałabym powiedzieć, że jestem chora i gdyby nie ta zabawa, to na pewno w tym tygodniu nie byłoby żadnego postu. Thanks God!

Be Room Cliff polega na wybraniu piętnastu bohaterów z różnych książek, aby potem wylosować po trzy z nich do każdej z rund, gdzie musimy zdecydować - kim chcielibyśmy być, z kim wolelibyśmy mieszkać oraz kogo mogliśmy zrzucić z klifu. Chłopcy wybierają postacie męskie, natomiast dziewczyny - postacie żeńskie (tutaj troszkę zmieniłam, gdyż nie podoba mi się to, że mam wybrać tylko postacie żeńskie, więc wszystko jest pomieszane, a co!).

Wybrałam:
  1. Hazel Grace z "Gwiazd Naszych Wina"
  2. Margo Roth Spigelman z "Papierowe Miasta"
  3. Dean Holder z "Hopeless"
  4. Avery Morgansten z "Zaczekaj na mnie"
  5. Cameron Hamilton z "Zaczekaj na mnie"
  6. Clary Fray z "Darów Anioła"
  7. Beatrice Prior z "Niezgodna"
  8. Maxon Shreave z "Rywalki"
  9. Katniss Everdeen z "Igrzyska Śmierci"
  10. Harry Potter z "Harry Potter"
  11. Alex Stewart z "Love, Rosie"
  12. Gideon de Villiers z "Trylogia Czasu"
  13. Rosie Dunne z "Love, Rosie"
  14. Alaska Young z "Szukając Alaski"
  15. Adam Wilde z "Zostań, jeśli kochasz"
RUNDA 1
Numery - 1, 7, 10
Naprawdę ciężko mi tutaj odpowiedzieć, bo postacie, które zostały wybrane na pierwszy ogień, naprawdę uwielbiam, jednakże jak mus, to mus. Chciałabym być Harry Potterem, ponieważ jego postać jest ze mną od zawsze i bardzo pragnęłabym przeżyć taką historię, jaką przeżył on. Nie ważne jest to, że na każdym kroku ktoś próbowałby mnie zabić i to, że rodzina mnie nienawidzi, po prostu chciałabym mieć taką magiczną historię. Z Hazel mogłabym mieszkać, bo czuję, że świetnie dogadałybyśmy się. Jestem dosyć podobna do niej, choć wolę gdy coś się dzieje, niż oglądać cały dzień Top Model. Zostało tylko jedno miejsce, jedna osoba i nawet nie wyobrażacie sobie tego, jak strasznie czuję się, kiedy to muszę zabić jedną z wielu ulubionych postaci. Przepraszam Tris, przepraszam.
Be - Harry Potter, Room - Hazel Grace, Cliff - Beatrice Prior

RUNDA 2
Numery - 4, 5, 15
Cóż, wybrała mi się tutaj para z książki Zaczekaj na mnie, więc bez żadnego przedłużania, mogę napisać, że chciałabym być Avery, której postać uwielbiam. Zamieszkać mogłabym z Cameronem, a Adam, którego nie znoszę, wybrałby się nad klif.
Be - Avery Morgansten, Room - Cameron Hamilton, Cliff - Adam Wilde

RUNDA 3
Numery - 11, 12, 13
Bez wahania z klifu strącę Gideona. Właściwie lubię jego postać, choć nie podobało mi się jego zachowanie wobec Gwendylon na początku. Zmieszkać mogę z Alexem, a chciałabym być Rosie, choć dziecko w tak młodym wieku mnie nie przekonuje.
Be - Rosie Dunne, Room - Alex Stewart, Cliff - Gideon de Villers

RUNDA 4
Numery - 2, 3, 6
Naprawdę ciężko mi wybrać, bo Margo, Clary i Deana bardzo lubię. Holder mógłby być moim roommate, bo sądzę, iż ciekawie byłoby z nim mieszkać, a poza tym wydaje się na dobrego przyjaciela z pokoju. Clary strącę z klifu, po prostu. Margo pozostanie żywa i mogłabym nią być.
Be - Margo Spigelman, Room - Dean Holder, Cliff - Clary Fray

RUNDA 5
Numery - 8, 9, 14
Cóż... i tu masz babo placek. Wszystkich bohaterów dosyć lubię, choć Katniss nie należy do tych ulubionych ulubieńców, więc to właśnie ona przejdzie się nad klif. Alaską mogłabym być, bo jej charakter jest podobny do mojego, więc dobrze czułabym się w jej ciele, a Maxon byłby moim roommate. Właściwie, to jakbym mieszkała z takim Maxonem, to ale bym jego ojcu wygarnęła, aż w pięty by mu poszło!
Be - Alaska Young, Room - Maxon Shreave, Cliff - Katniss Everdeen


Zabawa się już skończyła i chcę powiedzieć, że naprawdę dobrze się bawiłam, bo myślenie musiałam włączyć, a poza tym też mogliście dowiedzieć się o mnie czegoś więcej. Nie nominuję nikogo :)

1 komentarz:

• Jeżeli chcesz zaproponować jakąś recenzję, napisz w komentarzu. Natomiast, jeśli chcesz przesłać swoją recenzją, wyślij ją na mój email.

• Z wielką chęcią posłucham, co złego jest w moich recenzjach, dlatego jestem wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię.
• Miej choć trochę odwagi i nie hejtuj z anonima :)
• Nie mam nic przeciwko wulgaryzmom i kolokwializmom w komentarzach, dopóki nie obraża to mnie i innych czytelników.

Copyright © 2014 Papierowe Recenzje , Blogger